Administratie

Veel gestelde vragen

  • Hoe wijzig ik mijn factuur- of postadres?

    Om uw factuur- of postadres te wijzigen kunt u contact opnemen met de afdeling Administratie. Onze administratiemedewerkers zijn elke werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u een administratiemedewerker wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling. U kunt ook per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Middenweg 23, 3401 MB IJsselstein, t.a.v. MKB ClickService) uw wijzigingen doorgeven.

  • Hoe vraag ik een kopie van mijn factuur aan?

    Om een kopie van uw factuur aan te vragen kunt u contact opnemen met de afdeling Administratie. Onze administratiemedewerkers zijn elke werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u een administratiemedewerker wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling. U kunt ook per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Middenweg 23, 3401 MB IJsselstein, t.a.v. MKB ClickService) een kopie aanvragen.

  • Kan ik mijn factuur ook per post ontvangen?

    Ja, u kunt uw factuur per post ontvangen. U dient dit bij de afdeling Administratie aan te geven. Onze administratiemedewerkers zijn elke werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u een administratiemedewerker wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling. Per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Middenweg 23, 3401 MB IJsselstein, t.a.v. MKB Clickservice) kunt u tevens aangeven dat u uw factuur per post wilt ontvangen.

  • Wat moet ik doen als ik mijn factuur op dit moment niet kan betalen?

    Als u uw factuur niet kunt betalen, dient u contact op te nemen met de Klantenservice. Onze klantenservice staat iedere werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur voor u klaar. U kunt de klantenservicemedewerkers telefonisch op het nummer 030-2669666 of per mail (ccs@mkbclickservice.nl) bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u gebruik wilt maken van onze klantendienst. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling. De medewerkers van onze klantendienst geven u advies en zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen.

  • Hoe zet ik een automatische incasso stop?

    Om uw automatische incasso stop te zetten kunt u contact opnemen met de afdeling Administratie. Onze administratiemedewerkers zijn elke werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u een administratiemedewerker wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling. U kunt ook per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Middenweg 23, 3401 MB IJsselstein, t.a.v. MKB ClickService) aangeven dat u uw automatische incasso stop wilt zetten.

  • Hoe voeg ik een nieuwe bankrekening toe voor automatische betalingen?

    Om een nieuw bankrekeningnummer toe te voegen kunt u contact opnemen met de afdeling Administratie. Onze administratiemedewerkers zijn elke werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u een administratiemedewerker wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling. U kunt ook per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Middenweg 23, 3401 MB IJsselstein, t.a.v. MKB ClickService) aangeven dat u een nieuw bankrekeningnummer wilt toevoegen.

  • Waarom factureren jullie vooraf?

    Wij factureren vooraf omdat wij geen hoge instapkosten in rekening brengen, maar wel vanaf dag 1 van start gaan voor de klant. Daarnaast zit in de maandelijkse bijdrage ook het AdWords-budget inbegrepen. Voor ons is het helaas niet mogelijk om voor al onze klanten het AdWords-budget voor te schieten. Wij vragen hierbij een stukje vertrouwen van onze klanten.

  • Wanneer valt iets onder nacalculatie?

    Wij gaan over tot nacalculatie als:

    • De klant een budgetverandering aan ons doorgeeft nadat er al gefactureerd is.
    • De Kamer van Koophandel-gegevens van de klant veranderd zijn en wij dit voor de facturatie nog niet hebben doorgevoerd in ons systeem.
    • Het AdWords-budget van de klant gedurende de overeenkomstduur niet besteed is. Wij zullen ons inspannen om het betaalde AdWords-budget te spenderen door bijvoorbeeld een maand een hoger budget in te zetten als de maand ervoor minder is uitgegeven. Als het AdWords-budget hierna nog steeds niet is besteed, kan de klant het resterende bedrag terugvragen.
  • Kan ik de automatische incasso verschuiven naar een andere datum?

    Nee, het verschuiven van de automatische incasso is niet mogelijk. Wij incasseren altijd de eerste week van de maand. Als dit niet lukt dan doen wij een 2e poging tot incasso in de 2de week van de maand. Om die reden is het niet mogelijk de facturatie te verschuiven naar een datum welke de klant beter uitkomt.

  • Wat is mijn betalingstermijn?

    De betalingstermijn is 8 dagen.

  • Op welk rekeningnummer kan ik mijn factuurbedrag overmaken?

    U kunt het bedrag van uw factuur overmaken op het volgende rekeningnummer t.n.v. MKB ClickService: IBAN: BE73 7310 3974 9460 BIC: KRED BE BB

  • Ik wil mijn contract niet verlengen. Wat is mijn opzegtermijn?

    Als u uw contract niet wilt verlengen dient u dit drie maanden voor einddatum aan ons door te geven. Dit doet u door ons een aangetekende brief (Middenweg 23, 3401 MB IJsselstein, t.a.v. MKB ClickService) te sturen.

  • Wat is de einddatum van mijn contract?

    Als u informatie wilt over uw overeenkomstduur kunt u contact opnemen met uw accountmanager. Onze accountmanagers zijn tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via hun persoonlijke mailadres te bereiken. Zij kunnen u voorzien van de juiste informatie. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u de naam van uw accountmanager door te geven. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Ik ga stoppen met mijn onderneming. Wat nu?

    Als u gaat stoppen met uw onderneming kunt u contact opnemen met uw accountmanager. De accountmanager zal samen met u kijken naar een oplossing. Onze accountmanagers zijn tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via hun persoonlijke mailadres te bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u de naam van uw accountmanager door te geven. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Hoe check ik jullie referenties?

    Als u onze referenties wilt checken kunt u contact met ons opnemen. Wij kunnen u in contact brengen met één van onze klanten. U bereikt ons op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch op het nummer 030-2669666 of per mail (info@mkbclickservice.nl). Wilt u alvast weten wat tevreden klanten over ons zeggen? Kijk dan op onze ervaringen-/referentiepagina.

  • Hoe bereik ik mijn vaste accountmanager of projectbeheerder?

    U kunt uw accountmanager of projectbeheerder tijdens werktijden bereiken via zijn of haar persoonlijke mailadres of per telefoon door te bellen naar 030-2669666. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u de naam van uw accountmanager of projectbeheerder door te geven. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Kan ik een afspraak maken met mijn accountmanager of projectbeheerder?

    U bent altijd van harte welkom om langs te komen op ons kantoor in IJsselstein. Neem contact op met uw accountmanager of projectbeheerder om een afspraak in te plannen. Onze medewerkers zijn tijdens werktijden via hun persoonlijke mailadres of telefonisch op het nummer 030-2669666 te bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u de naam van uw accountmanager of projectbeheerder door te geven. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt van mijn persoonlijke pagina. Hoe vraag ik deze opnieuw op?

    U kunt contact opnemen met uw accountmanager of projectbeheerder. Hij of zij kan u voorzien van nieuwe inloggegevens. U kunt de accountmanager of projectbeheerder tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via zijn of haar persoonlijke mailadres bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u de naam van de accountmanager of projectbeheerder door te geven. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.
     

Terug naar de helpdesk