Interview met Autoservice Lukkien

15 June 2017

''Ik kan alleen maar vol lof praten over het contact met MKB ClickService."

Autoservice Lukkien is sinds mei 2016 klant bij MKB ClickService. Meneer Lukkien – eigenaar van Autoservice Lukkien – is erg te spreken over de samenwerking met MKB ClickService. “Ik ben absoluut tevreden. Het contact is erg goed.”


In 2012 is Autoservice Lukkien opgericht. Zij zijn gevestigd in Zwolle. Autoservice Lukkien is gespecialiseerd in het uitvoeren van de onderhoudsbeurt en de APK. Daarnaast bieden zij een bandenservice en -opslag aan. Kenmerkend voor het bedrijf is de klantvriendelijke en servicegerichte werkwijze.  

Meneer Lukkien geeft aan dat hij goed contact heeft met zijn persoonlijke projectbeheerder en accountmanager. “Ik kan er alleen maar vol lof over praten. Ze komen met adviezen en zijn meedenkend.” Meneer Lukkien vertelt dat de gesprekken goed verlopen. “Het is duidelijk en helder en dat vind ik belangrijk. Als je een vraag heb dan krijg je daar fatsoenlijk antwoord op.” Hij voegt hieraan toe dat MKB ClickService niet alleen tijdens de opstartfase klaar staat voor de klant, maar ook de periode daarna. “Als je iets wil bespreken of veranderen dan kan dat gewoon.” 

Meneer Lukkien vertelt dat hij erg tevreden is over de landingspagina’s die ontwikkeld zijn. “Ik heb me niet beziggehouden met de lay-out. Maar de werking is gewoon goed en dat is waar het uiteindelijk omgaat.” Neem hier een kijkje op de landingspagina’s van Autoservice Lukkien. 

Meneer Lukkien geeft aan dat de AdWords-campagne een toegevoegde waarde heeft voor zijn bedrijf. “Ik merk zeker dat meer consumenten mij vinden.” Ook over het call tracking-nummer is meneer Lukkien erg te spreken. “De ene week ontvang ik meer telefoontjes dan de andere week. Maar ik word regelmatig gebeld via het 085-nummer.”