Helpdesk

29-05-2019 Nieuwsbericht - technische storing facturatie

 

Geachte klant,

Door een soting op de server zijn een aantal e-mails met daarin de factuur niet goed verzonden. Hierdoor kan het zijn dat sommige facturen dubbel zijn verstuurd. Mocht u een dubbele factuur ontvangen hebben controleer dan de datum en het factuurnummer. Mocht u vragen hebben aan de hand van uw ontvangen facturen dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Onze excuses voor het ongemak, de storing is inmiddels verholpen.

MKB ClickService

 


 

Heeft u een vraag? Kies dan één van de volgende opties:
 

Administratie
Administratie
AdWords
Ads
Copywriting
Copywriting
Websites
Website
Klachten
Klachten


Klik hierboven voor veel gestelde vragen per onderwerp. Staat het antwoord dat u zoekt er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice van MKB ClickService. Zij staan iedere werkdag tussen 09.00 en 18.00 uur voor u klaar. U kunt ze telefonisch (030-2669666) of per mail (info@mkbclickservice.nl) bereiken.

 

Storing in het weekend

Is uw website offline in het weekend? Dan kunt u dit direct melden per mail (storing@mkbclickservice.nl). Wij zullen dan contact opnemen met onze hostprovider, zodat zij aan de slag kunnen om het probleem op te lossen.

Indien uw website goed bereikbaar is en u heeft een storing van andere aard, dan wordt deze na het weekend direct opgepakt door een van onze medewerkers.

 

Op werkdagen is onze klantenservice is ook via Whatsapp bereikbaar. Heeft u een vraag of wilt u bestanden doorsturen dan kan dit op telefoonnummer: 06 - 3033 2885.

Door op bovenstaande link te klikken zou WhatsApp automatisch moeten openen. Gebeurt dit niet, dan zult u zelf het nummer moeten toevoegen aan uw contacten in WhatsApp. Hoe dat moet vindt u hier voor Android en hier voor iPhone (openen in nieuw venster)