Klachten

  • Hoe meld ik een klacht over MKB ClickService?

    Als u een klacht heeft over MKB ClickService kunt u dit melden door het klachtenformulier in te vullen of door contact op te nemen met de Klantenservice. De klantenservicemedewerkers zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen. Onze klantenservice staat iedere werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur voor u klaar. U kunt de medewerkers telefonisch op het nummer 030-2669666 of per mail (ccs@mkbclickservice.nl) bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u gebruik wilt maken van onze klantendienst. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling.

  • Ik ben niet tevreden over de dienstverlening. Hoe kan MKB ClickService mij helpen?

    Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening kunt u contact opnemen met de Klantenservice. De klantenservicemedewerkers zullen samen met u zoeken naar een gepaste oplossing. Onze klantenservice staat iedere werkdag tussen 08:00 en 18:00 uur voor u klaar. U kunt de medewerkers telefonisch op het nummer 030-2669666 of per mail (ccs@mkbclickservice.nl) bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u gebruik wilt maken van onze klantendienst. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende afdeling.

Terug naar de helpdesk