
Tips voor het grijpen van de aandacht van je lezer
We leven tegenwoordig in een wereld waar alles snel en vluchtig gebeurt. Je aandacht erbij houden is daarom soms best moeilijk. Dat is niet alleen maar een gevoel, maar een uitspraak gebaseerd op een recent onderzoek: onze aandacht spanne wordt...

E-commerce optimalisatie tips om jouw conversies te verhogen
Je e-commerce optimaliseren zou de focus moeten zijn van alle webshops die tijd en geld investeren in het aantrekken van meer bezoekers naar hun website. Want zelfs de kleinste aanpassingen aan jouw e-commerce pagina’s kunnen leiden tot een...

Productiviteit verhogen op de werkvloer
Een hoge productiviteit is niet alleen fijn voor jou als werkgever, maar ook voor je werknemers zelf. Dit draagt namelijk bij aan het plezier waarmee je werknemers naar hun werk gaan. Als leidinggevende kun je ook zeker je steentje bijdragen om de...

Je onderneming laten groeien met deze stappen
De wereld om je heen verandert voortdurend. Er komen betere en goedkopere alternatieven dan jouw product. Er zijn nieuwe verdienmodellen en er zijn sociale én demografische veranderingen. Daarom moet je blijven groeien. Om gezond te groeien, denk...

Wat je niet moet doen op Google Mijn Bedrijf
Een goed ingerichte Google-bedrijfspagina voorziet je bedrijf van SEO-voordelen die je boven de concurrentie uit laat stijgen. Maar, dan moet je er natuurlijk wel goed gebruik van maken. Wat moet je vooral niet doen als je alles uit Google Mijn...

Waarom een website hebben zo belangrijk is
Veel kleine bedrijven denken dat een website niet belangrijk is. Ze zijn van mening dat een Facebook-pagina, of zelfs een kaartje met hun telefoonnummer voldoet. Ze zien een website als een overbodige luxe dat ze zich niet kunnen veroorloven. Maar...

Waarom je vandaag nog moet beginnen met videomarketing
Online videomarketing wordt steeds populairder en is het meest geschikte medium om je boodschap over te brengen. Mensen zijn visueel ingesteld en zijn sneller geneigd een video te kijken, dan dat ze de tekst gaan lezen. Tegenwoordig spreken we van...

Het verschil tussen SEA en SEO en waarom beide belangrijk zijn:
Voor een succesvolle online marketingstrategie zijn SEO en SEA cruciaal. Voor veel mensen lijken deze twee termen veel op elkaar. Met beide technieken kun je scoren in Google of andere zoekmachines. Hoewel SEO en SEA op sommige vlakken van elkaar...

SEA: Hoe werkt het en waarom is het belangrijk?
Je wilt graag meer bezoekers halen naar je website, maar hoe? Een van de snelste manieren om dit te generen is vanuit zoekopdrachten in zoekmachines zoals Google. Hierin maken we onderscheid in twee mogelijkheden: Search Engine Advertising (SEA)...

LinkedIn: 5 fouten die je moet vermijden!
Linkedin is een social media platform gericht op professionals. Je kunt hier je professionele portfolio delen, netwerken met andere professionals en jezelf online zichtbaar maken (en niet alleen als je een nieuwe opdracht of baan zoekt). Het is...

Internationale vrouwendag met Bijnett Kleding en Accessoires
In het kader van internationale vrouwendag zijn wij op bezoek geweest bij Annette, eigenares van Bijnett Kleding en Accessoires in Wijk bij Duurstede. Annette is al jaren trouwe klant bij MKB ClickService en het leek ons een goed moment om even...

Feiten en cijfers online marketing in 2020
COVID-19, ook wel het coronavirus genoemd, heeft een enorme impact gehad op het gebruik van sociale media en online marketing. We kunnen gerust stellen dat we dit bijna allemaal hebben ervaren. E-commerce, videoconferenties en sociale media staan...

Voordelen van creatieve content op uw website
Marketing is niet meer weg te denken uit het hedendaagse bedrijfsleven. Zowel multinationals als MKB-bedrijven hebben ontzettend veel baat bij een goed uitgevoerde marketingstrategie. In dit artikel leggen wij de focus op het online aspect van...

Tips voor het grijpen van de aandacht van je lezer
We leven tegenwoordig in een wereld waar alles snel en vluchtig gebeurt. Je aandacht erbij houden is daarom soms best moeilijk. Dat is niet alleen maar een gevoel, maar een uitspraak gebaseerd op een recent onderzoek: onze aandacht spanne wordt...

E-commerce optimalisatie tips om jouw conversies te verhogen
Je e-commerce optimaliseren zou de focus moeten zijn van alle webshops die tijd en geld investeren in het aantrekken van meer bezoekers naar hun website. Want zelfs de kleinste aanpassingen aan jouw e-commerce pagina’s kunnen leiden tot een...

Productiviteit verhogen op de werkvloer
Een hoge productiviteit is niet alleen fijn voor jou als werkgever, maar ook voor je werknemers zelf. Dit draagt namelijk bij aan het plezier waarmee je werknemers naar hun werk gaan. Als leidinggevende kun je ook zeker je steentje bijdragen om de...

Je onderneming laten groeien met deze stappen
De wereld om je heen verandert voortdurend. Er komen betere en goedkopere alternatieven dan jouw product. Er zijn nieuwe verdienmodellen en er zijn sociale én demografische veranderingen. Daarom moet je blijven groeien. Om gezond te groeien, denk...

Wat je niet moet doen op Google Mijn Bedrijf
Een goed ingerichte Google-bedrijfspagina voorziet je bedrijf van SEO-voordelen die je boven de concurrentie uit laat stijgen. Maar, dan moet je er natuurlijk wel goed gebruik van maken. Wat moet je vooral niet doen als je alles uit Google Mijn...

Waarom een website hebben zo belangrijk is
Veel kleine bedrijven denken dat een website niet belangrijk is. Ze zijn van mening dat een Facebook-pagina, of zelfs een kaartje met hun telefoonnummer voldoet. Ze zien een website als een overbodige luxe dat ze zich niet kunnen veroorloven. Maar...

Waarom je vandaag nog moet beginnen met videomarketing
Online videomarketing wordt steeds populairder en is het meest geschikte medium om je boodschap over te brengen. Mensen zijn visueel ingesteld en zijn sneller geneigd een video te kijken, dan dat ze de tekst gaan lezen. Tegenwoordig spreken we van...

Het verschil tussen SEA en SEO en waarom beide belangrijk zijn:
Voor een succesvolle online marketingstrategie zijn SEO en SEA cruciaal. Voor veel mensen lijken deze twee termen veel op elkaar. Met beide technieken kun je scoren in Google of andere zoekmachines. Hoewel SEO en SEA op sommige vlakken van elkaar...

SEA: Hoe werkt het en waarom is het belangrijk?
Je wilt graag meer bezoekers halen naar je website, maar hoe? Een van de snelste manieren om dit te generen is vanuit zoekopdrachten in zoekmachines zoals Google. Hierin maken we onderscheid in twee mogelijkheden: Search Engine Advertising (SEA)...

LinkedIn: 5 fouten die je moet vermijden!
Linkedin is een social media platform gericht op professionals. Je kunt hier je professionele portfolio delen, netwerken met andere professionals en jezelf online zichtbaar maken (en niet alleen als je een nieuwe opdracht of baan zoekt). Het is...

Feiten en cijfers online marketing in 2020
COVID-19, ook wel het coronavirus genoemd, heeft een enorme impact gehad op het gebruik van sociale media en online marketing. We kunnen gerust stellen dat we dit bijna allemaal hebben ervaren. E-commerce, videoconferenties en sociale media staan...

Voordelen van creatieve content op uw website
Marketing is niet meer weg te denken uit het hedendaagse bedrijfsleven. Zowel multinationals als MKB-bedrijven hebben ontzettend veel baat bij een goed uitgevoerde marketingstrategie. In dit artikel leggen wij de focus op het online aspect van...

Internationale vrouwendag met Bijnett Kleding en Accessoires
In het kader van internationale vrouwendag zijn wij op bezoek geweest bij Annette, eigenares van Bijnett Kleding en Accessoires in Wijk bij Duurstede. Annette is al jaren trouwe klant bij MKB ClickService en het leek ons een goed moment om even...