Ondanks de goede kwaliteit van onze diensten kan het voorkomen dat u een vervangende afspraak wenst te ontvangen. Dat kan in de volgende gevallen:
- Een dubbele aankoop: u heeft tweemaal dezelfde afspraak bevestigd
- Verkeerde contactgegevens: er is sprake van onjuiste contactgegevens (zoals een verkeerd e-mailadres en/of telefoonnummer)
- Onjuiste of bedrieglijke aanvraag: de aanvraag van de particulier blijft fictief of onwaar te zijn
- Een verkeerde regio: de doorgegeven afspraak bevindt zich niet in de door u opgegeven regio
- De werkzaamheden zijn al bezig of uitgevoerd via een ander bedrijf
- De klant is niet aanwezig op de afspraak
- De klant is niet bereikbaar na de eerste afspraak: laat het ons direct weten als u de particulier niet te pakken krijgt. Wij proberen dan zelf ook de klant te bellen. Wanneer wij tevens geen antwoord ontvangen, ontvangt u een vervangende afspraak.
Indien een van deze gevallen van toepassing is, verzoeken wij u om binnen 7 dagen een nieuwe afspraak aan te vragen via uw account. Dit doet u door te surfen naar www.bouwklaar.nl/login en vervolgens uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Natuurlijk kunt u ook altijd contact met ons opnemen door te bellen naar 030-2669666 en te vragen naar uw accountmanager.