Website

  • Hoeveel webpagina’s heb ik nodig?

    Dit is afhankelijk van de diensten en producten die u aanbiedt. Wij bieden een standaardpakket aan van vijf landingspagina’s. In overleg met uw projectbeheerder kunt u het aantal landingspagina’s laten aanpassen. Onze projectbeheerders zijn tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via hun persoonlijke mailadres te bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u uw projectbeheerder wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Zijn de kosten voor een website inclusief domeinnaamregistratie en hosting?

    Ja, de maandelijkse bijdrage is inclusief domeinnaamregistratie en hosting.

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

    Neem contact op met uw accountmanager of projectbeheerder. Hij of zij helpt u aan een nieuw wachtwoord. U kunt uw accountmanager of projectbeheerder tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via zijn of haar persoonlijke mailadres bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven wie u wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Kan ik ook alleen voor een Engelse website kiezen?

    Ja, u kunt tevens alleen voor een Engelse website kiezen. Neem hiervoor contact op met uw projectbeheerder. Onze projectbeheerders zijn tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via hun persoonlijke mailadres te bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u uw projectbeheerder wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Hebben landingspagina’s een meerwaarde voor mijn bedrijf?

    Ja, uw landingspagina’s hebben absoluut een meerwaarde voor uw bedrijf. Bij een traditionele website komt de bezoeker allereerst terecht op de homepagina. Daar vindt u meestal de algemene informatie van een bedrijf. Daarna is het aan de bezoeker om zelf op zoek te gaan naar de gewenste informatie over een product of dienst, door naar verschillende pagina’s te navigeren. Het voornaamste doel van deze pagina’s is de bezoeker te informeren. Landingspagina’s hebben daarentegen als doel de bezoeker om te zetten naar een klant. Daarom zijn deze pagina’s uitermate conversievriendelijk. Ook zijn de landingspagina’s zo ontwikkeld dat deze perfect aansluiten op de behoefte van de bezoeker. Dit resulteert in meer conversies, meer verkopen of aanvragen, een hogere omzet en klantgegevens.

  • Is een landingspagina een vervanger van een website?

    Nee, een landingspagina is geen vervanger van een website. Een landingspagina kan een site van mindere kwaliteit vervangen, maar is vooral een aanvulling op een goede en efficiënte website. Bezoekers komen direct op de goede pagina terecht waar zij de gewenste informatie kunnen vinden. Ook hoeft hij of zij maar één keer te klikken om een bestelling te plaatsen of om het contactformulier in te vullen. Indien u een landingspagina laat koppelen aan een AdWords-campagne of een banner, verkrijgt u een optimaal resultaat.

  • Kan ik kiezen voor een webshop?

    Ja, het is mogelijk om MKB ClickService een webshop te laten bouwen of om te laten adverteren voor uw bestaande webshop. Onze specialisten kunnen u daarover meer vertellen. Zij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch op het nummer 030-2669666 of per mail (info@mkbclickservice.nl) te bereiken.

  • Hoe snel kunnen jullie een website maken?

    Wij streven ernaar om de website een maand nadat het contract getekend is online te zetten. Uw projectbeheerder kan u op de hoogte brengen van de voortgang van uw website. U kunt uw projectbeheerder tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via zijn of haar persoonlijke mailadres bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven wie u wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Hoe verbeter ik mijn online zichtbaarheid?

    Het verbeteren van de online zichtbaarheid kan op verschillende manieren. Concreet valt dit onder te verdelen in twee categorieën: SEO en SEA. SEA dient op korte termijn te verschijnen in de gesponsorde resultaten op Google. Om in de organische zoekresultaten van Google te verschijnen, is een SEO-optimalisatie van groot belang. Dit levert resultaten op langere termijn op. Aarzel niet ons te contacteren als u uw online zichtbaarheid wilt verbeteren. Onze experts helpen u graag verder. Zij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur telefonisch op het nummer 030-2669666 of per mail (info@mkbclickservice.nl) te bereiken.

  • Kan ik een nieuw design krijgen voor mijn webshop?

    Ja, u kunt een nieuw design krijgen voor uw webshop. Wij bieden namelijk diverse templates waaruit u kunt kiezen. In overleg met uw projectbeheerder kunt u een nieuw template kiezen. Onze projectbeheerders zijn tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via hun persoonlijke mailadres te bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u uw projectbeheerder wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Is mijn website ook op een smartphone of tablet te bekijken?

    Ja, de landingspagina’s die wij ontwikkelen zijn compatibel met smartphones en tablets. Zo kunnen potentiële klanten op diverse manieren uw website bereiken.

  • Kunnen jullie mijn bestaande website aanpassen?

    Ja, wij kunnen uw bestaande website aanpassen. We kunnen zowel landingspagina’s creëren als uw huidige website optimaliseren. Uw projectbeheerder geeft u hierin graag advies. Onze projectbeheerders zijn tijdens werktijden telefonisch op het nummer 030-2669666 of via hun persoonlijke mailadres te bereiken. Wanneer u telefonisch contact opneemt, dient u aan te geven dat u uw projectbeheerder wenst te spreken. Wij zullen u, indien mogelijk, spoedig doorverbinden met de betreffende persoon.

  • Wat is een call tracking-nummer?

    Wij plaatsen een call tracking-nummer op uw landingspagina’s om de conversies te meten. Dit is een telefoonnummer dat begint met ‘085’ dat wij koppelen aan uw eigen telefoonnummer. Zo kunnen wij meten hoeveel bezoekers er naar aanleiding van onze werkzaamheden telefonisch contact met u opnemen.

Terug naar de helpdesk