Ervaringen/referenties

Wat vinden uw voorgangers van MKB ClickService? Lees hier de ervaringen van onze klanten.

 

Massagesalon Dolfijn is sinds oktober 2015 klant bij MKB ClickService. Marian - de eigenaresse - is nog steeds erg tevreden met onze service. "Mijn projectbeheerder is erg vriendelijk en meedenkend". 

Marian vindt het erg fijn dat MKB ClickService haar regelmatig belt. Ze is erg te spreken over de snelle aflevering en de adviezen die worden gegeven. 

Lees hier het interview met Marian van Massagesalon Dolfijn.
 

Glory Days is een autobedrijf gespecialiseerd in Amerikaanse oldtimers dat sinds medio 2014 klant bij MKB ClickService is. Dhr. Langeveld zegt onze service in de loop van de tijd als probleemloos te hebben ervaren. Onze dienstverlening brengt bovendien positieve resultaten met zich mee. “Wat ik merk is dat ik meer klanten via het contactformulier binnen krijg.” 

 


Meneer van der Sluis vertelt dat zijn vindbaarheid op het internet sterk verbeterd is: “Ik hoor vaak van mijn gasten dat ze mij via Google hebben gevonden.”

 Daarbij is hij erg blij met de communicatie en service vanuit MKB ClickService. “Ik word goed op de hoogte gehouden, waardoor ik me betrokken voel bij de campagne."

Lees hier het interview met meneer van der Sluis van Restaurant Taverne.
 


Maison-All haalt “echt leuke resultaten” uit de campagne van MKB ClickService, aldus dhr. van Krevel. “Het kost niet teveel geld. Nu ga ik mijn Google budget weer verhogen om er nog meer uit te halen”, zo zegt hij. Omdat hij verder geen negatieve punten kan vinden, beoordeelt meneer ons met een 8. Het leiden tot meer omzet is dan ook de reden dan hij ons zou aanbevelen.

 

Meneer Lebbing – eigenaar van het bedrijf – laat ons weten tevreden te zijn met onze diensten: “Mijn doel was een betere vindbaarheid op het internet. Dat is gelukt!”. Meneer Lebbing is al vanaf begin af aan blij met het resultaat: “De website is overzichtelijk en duidelijk. Ik krijg zelfs meer reacties via de landingspagina’s dan via mijn eigen site. Daarbij ben ik regelmatig op de eerste pagina van Google te vinden.” 

Lees hier het interview met meneer Lebbing van Kloos 2 U Fitness.

 

StoffeerderijRiJoBa


Ondernemers helpen meer rendement uit hun website te halen is waar wij bij MKB ClickService naar streven. Dat is dan ook precies wat mevr. de Vries van Stoffeerderij RiJoBa bij ons ervaart. “Jullie nemen diensten uit handen voor mij, waar ik geen tijd voor heb. Ik vind het gewoon goed wat jullie doen en daarom heb ik MKB ClickService ook al aangeraden.” Dankzij de goede vindbaarheid en het feit dat wij haar ontzorgen, geeft mevr. de Vries ons een 8!
 

Pand 28


Pand 28 is nog niet heel lang klant bij MKB Clickservice, maar kan nu al stellen blij te zijn met onze diensten. Meneer Leistra – eigenaar van de fysieke- en onlinewinkel – vertelt na een moeizame start toch erg tevreden te zijn: “MKB ClickService kwam precies op het juiste moment.”

De samenwerking met MKB ClickService ervaart meneer dan als erg prettig: “Ik ben altijd goed geholpen door mijn projectbeheerder; ik hoef maar te bellen en het wordt opgelost. Op dit moment is MKB ClickService druk bezig de puntjes op de i te zetten voor mijn webshop. Daarna is het product hopelijk helemaal perfect!”

Lees hier het interview met meneer Leistra van Pand 28. 

 

The Theme Machine


The Theme Machine uit Hardinxveld-Giessendam is een bedrijf in de thematiseringsbranche, waar wij al meer dan een jaar diensten voor leveren. Eigenaar dhr. Scheurwater is dermate tevreden over MKB ClickService dat hij ons beoordeelt met een 8. Wat hij vooral prettig vindt aan onze samenwerking, is de communicatie die van onze kant komt. “Als wij niks laten horen, bellen jullie altijd wel. Daar ben ik heel erg tevreden over.” Om die reden kan dhr. Scheurwater ons zeker aanbevelen, en heeft dat ook al gedaan. Dat vinden wij prettig om te horen!

 


Dhr. Zagers van bouwbedrijf Montagers is op alle fronten tevreden over onze dienstverlening. “Jullie zijn gewoon heel duidelijk en houden je aan de afspraken,” zegt hij, en beoordeelt ons met een 8. Omdat hij zo’n positieve ervaring heeft met MKB ClickService, heeft hij ons zelfs al aangeraden aan bevriende ondernemers. We danken dhr. Zagers hartelijk voor de fijne samenwerking.

 


Multibestrijding is al meer dan twee jaar klant bij MKB ClickService en is na een moeizame start inmiddels zeer tevreden. Meneer Soepboer laat ons weten dat hij blij is met ons product en onze service: ''Ik voel echt een 'klik' met het bedrijf!''. Multibestrijding is erg tevreden over de website. ''Ik ben tot nu toe altijd goed geholpen. Als er iets aangepast moet worden, gebeurt dit vrijwel gelijk. Ik kan dus zeker wel stellen dat ik profijt heb van de dienst.''

Lees hier het interview met meneer Soepboer van Multibestrijding.

 


Regelmatig krijgt dhr. Waalewijn van Loodgietersbedrijf Waalewijn telefoontjes en mailtjes binnen via de landingspagina’s die MKB ClickService voor hem heeft ontwikkeld. “Het concept werkt goed voor mij. Ik ben er super tevreden mee.”

Ook vindt dhr. Waalewijn het prettig dat wij onze afspraken altijd nakomen. Door deze positieve ervaring en goed lopende campagne beoordeelt hij ons met een 8. Wij hopen dhr. Waalewijn ook in de toekomst te kunnen blijven helpen met zijn bedrijf.

 


Mevr. de Lange van Dierencrematorium Zeeuws Vlaanderen is zo tevreden over onze service en de bijkomende zaken, dat ze ons beoordeelt met een 10! Ze ondervindt veel meerwaarde aan de vindbaarheid die ze ook in België door onze diensten heeft en vindt het fijn dat MKB ClickService zoveel zorg aan haar website besteedt. “De campagne loopt hartstikke goed. We zijn er erg tevreden over.”

 


De zichtbaarheid op het internet van Solar Sjop is volgens meneer naar eigen zeggen met ‘1000%’ gestegen: “Ik had helemaal niets op het web, MKB ClickService heeft alles – van website en teksten tot online campagne – voor mij geregeld.”

De service vanuit MKB ClickService ervaart hij daarnaast als uitstekend: “Jullie zijn mij altijd een stapje voor. Voordat ik een vraag heb, weet ik het antwoord al. Daarbij vertrouw ik volledig op jullie diensten en kennis. Naar mijn idee heb ik absoluut te maken met vakbekwame mensen.

Lees hier het interview met meneer Vermeulen van de Solar Sjop. 

 


De heer Lankhorst van Lankhorst Agrarische Handelsonderneming is erg tevreden over MKB ClickService en beoordeelt ons met een 8. “Ik kan geen klachten opnoemen. Als er wat is, kan ik jullie direct bellen.” Hij geeft aan dat zijn bedrijf goed te vinden is via Google. Omdat hij een positieve ervaring heeft met onze diensten en de medewerkers de afspraken nakomen, kan de heer Lankhorst ons ook zeker aanbevelen!

 


Vanaf het eerste moment is mevrouw Duiveman al enthousiast. “Het concept klopt van begin tot eind.” Ondertussen loopt de Google AdWords campagne alweer een jaar en de klanten blijven binnenstromen. Daarnaast is de vindbaarheid van Duiveman Installatietechniek enorm verbeterd.

Ook de service en communicatie vanuit MKB ClickService ervaart mevrouw als prettig. “Wanneer ik bel word ik uitstekend en spoedig geholpen. Bovendien houdt MKB ClickService de vinger aan de pols en komt regelmatig met bruikbare feedback.” Toch is mevrouw Duiveman het meest blij met de website: “De website is erg mooi geworden. De uitstraling van de site heeft een positief effect op ons bedrijf.”

Lees hier het interview met mevrouw Duiveman van Duiveman Installatietechniek.

 


De heer Abbassi van Valencia Rijschool is erg tevreden over de dienstverlening van MKB ClickService. Hij is blij met de resultaten en vindt het erg fijn dat hij één vast contactpersoon heeft die hem altijd te woord staat.

Hij kan MKB ClickService zeker aanbevelen. “Resultaat is belangrijk maar service zeker ook. “

 


Mevrouw Cornelissen van Cornelissen Beheer B.V. is erg tevreden met MKB ClickService en geeft daarom een goede 9. De clicks die dankzij de campagne via de mail en calltracking binnenkomen zijn goed voor 60% van de aanvragen. ,,De prima resultaten en de vele telefoontjes binnen heel Nederland hebben mij verbaasd.” Daarnaast ervaart mevrouw Cornellissen de service vanuit MKB ClickService zeer positief. ,,Wanneer ik een vraag heb, word ik altijd goed geholpen.” Ze kan de diensten van MKB ClickService dan ook zeker aanbevelen.

 


Praktijk voor lasertherapie en ooracupunctuur beoordeelt MKB ClickService met een 8. Mevrouw Rikken geeft aan erg tevreden te zijn. Zij krijgt veel extra telefoontjes binnen sinds zij gebruik maakt van de diensten van MKB ClickService. “Ik zie zeker resultaat”.

Mevrouw Rikken kan MKB ClickService zeker aanbevelen. “Ik heb een positieve ervaring met jullie. Jullie staan voor mij klaar als er iets is.”

 


Verfhuys Breda is erg tevreden over MKB ClickService en geeft daarom ook een dikke 8! Hij heeft erg veel respons via calltracking. Hij geeft aan dat hij erg vaak gebeld wordt en zijn omzet dan ook stijgt.

Meneer Luyken kan MKB ClickService zeker aanbevelen. “Wij zijn gewoon erg tevreden over jullie”. 

 


IJsboederij Boereiis beoordeelt MKB ClickService met een 8! “Ik ben erg tevreden over jullie, omdat ik hoog in Google sta met mijn website”. Boereiis krijgt veel aanvragen binnen op het zoekwoord kinderfeestjes.

Boereiis geeft aan dat tegenwoordig alles via het internet gaat en MKB ClickService kan helpen bij een betere vindbaarheid. Boereiis kan MKB ClickService dan ook zeker aanbevelen.  

 


Slagerij van IJsselmuiden geeft MKB ClickService een voldoende. Meneer van IJsselmuiden geeft wel aan dat hij nog niet de gewenste resultaten bereikt heeft. Maar hij gaat ervan uit dat met de hulp en de kennis van MKB ClickService de zichtbaarheid op het internet verbeterd kan worden. Meneer IJsselmuiden zal de diensten van MKB ClickService aanbevelen. “Als je beter vindbaar wilt zijn en worden dan kan dat met MKB ClickService”. 

 


Meneer Stoker geeft MKB ClickService een 8,5! Hij is erg tevreden over de diensten van MKB ClickService. Hij is positief verrast door de mobiele- en tabletversie. Meneer Stoker geeft aan dat alles naar wens verloopt. Trimsalon Shape is goed vindbaar op Google. Dit blijkt ook wel door alle extra klanten die Trimsalon Shape heeft sinds hij gebruik maakt van de diensten van MKB ClickService. 90% van de mensen die bellen worden klant bij Trimsalon Shape. Meneer Stoker heeft een positieve ervaring met MKB ClickService en kan MKB ClickService zeker aanbevelen. 

 


Meneer Antonides is zeer tevreden en beoordeelt MKB ClickService met een 8. Hij zegt dat zijn omzet met 30% is gestegen sinds hij gebruik maakt van de diensten van MKB ClickService. Steeds meer mensen komen terecht op de website via Google. Meneer Antonides denkt dat als hij een hoger budget vrij zal maken voor AdWords zijn omzet nog meer zal groeien.

Meneer Antonides kan de diensten van MKB ClickService zeker aanbevelen. “Ik heb een positieve ervaring met jullie. De medewerkers van MKB ClickService houden zich aan de afspraken.”

 


Mevrouw Van den Bergh is zeer tevreden over de diensten van MKB ClickService. Ze merkt dat er meer mensen bellen en ze meer verkoopt. Dat komt voornamelijk omdat de zichtbaarheid in Google erg verbeterd is. Ze zijn van de vijfde pagina naar de eerste pagina gegaan. Mevrouw heeft de statistieken wel eens bekeken en vond dit erg duidelijk en leuk om te zien. De service en communicatie wordt als positief ervaren. ,,We zijn nu ongeveer een half jaar klant, maar alles loopt goed!’’

Lees hier het interview met mevrouw van den Bergh van VW Aircooled Center. 

 


Meneer Van Rij is heel tevreden over de lopende AdWords-campagne. Hij merkt dat hij veel aanvragen binnenkrijgt, in tegenstelling tot het adverteren in bladen, daar kwam niks uit. Hij krijgt nu veel aanvragen, waar daadwerkelijk verkoop uit voortkomt. ,,Uit heel Nederland komen er aanvragen binnen.’’ De service en communicatie vanuit MKB ClickService ervaart meneer als zeer positief. ,,Dingen worden snel aangepast en er wordt regelmatig contact gehouden.''

Lees hier het interview met Meneer van Rij van Eurofours. 

 


Meneer Boltze van Taxi André is uiterst tevreden over de diensten van MKB ClickService. Sinds de campagne is gestart merkt hij dat hij meer klanten trekt. Meneer Boltze ziet ook dat zijn zichtbaarheid is verbeterd. ''Ik sta nu altijd in de top 3 in Google.’’ Bovendien is meneer erg te spreken over de service van MKB ClickService. ''Ik vind jullie erg warm en betrokken!’’

 


Meneer Huisma is zeer tevreden over de diensten en service van MKB ClickService. ''We worden goed bekeken en ik merk dat er geregeld telefoontjes binnenkomen.’’ Richard Huisma heeft sinds de campagne is gestart al verschillende klussen binnengehaald. ''Super!’’ Tenslotte geeft meneer Huisma aan dat de communicatie met MKB ClickService altijd goed verloopt en er snel gereageerd wordt.

 

Wilde meer naamsbekendheid in de regio en dat is dan ook goed gelukt dankzij de AdWords-campagne van MKB ClickService. Zeer tevreden met de dienstverlening dus. 


Meneer Vurens van Domini is heel erg tevreden met de lopende SEA-campagne. ''Er komen meer telefoontjes en mailtjes binnen sinds de campagne is gestart. De zichtbaarheid op Google werd beter. Wij vinden het heel belangrijk om bovenaan te staan.'' Naast klanten binnen de regio zijn er ook klanten van buiten de regio binnengekomen. Meneer Vurens: ''Voorheen kwamen er nooit geïnteresseerden van buiten de regio en nu wel; zelfs grote klanten.''