Ervaringen/referenties

Wat vinden uw voorgangers van MKB ClickService? Lees hier de ervaringen van onze klanten.

 


Hij is al sinds 2015 klant bij MKB ClickService en niet zonder succes: CA. 80% van zijn particuliere leads komt binnen via de website die wij voor hem ontwikkeld hebben. De heer van Genderen is erg te spreken over de samenwerking met MKB ClickService en de klussen die daar uit voortkomen. “Het gaat dan bijvoorbeeld om het bepalen van een erfgrens, of men wil de kadastergegevens checken zodat ze zeker weten dat er gebouwd kan worden”

Meneer van Genderen geeft aan dat hij goed contact heeft met zijn persoonlijke projectbeheerder en accountmanager. 

Lees hier het interview met Van Genderen meet en Montage Service BV.

 


Automat Hardenberg is sinds mei 2016 klant bij MKB ClickService. Meneer Platjes – eigenaar van Automat Hardenberg – is erg te spreken over de service van MKB ClickService. “Ik was en ben nog steeds heel tevreden.”

Meneer Platjes vertelt dat hij sinds de samenwerking met MKB ClickService beter vindbaar is op het internet. “Zeker 80% van de telefonische oproepen komen binnen via het call tracking-nummer. Deze mensen moeten het 085-nummer via de website gevonden hebben. Dat kan niet anders.” 

Lees hier het interview met Automat Hardenberg.

 


Handelsonderneming R&J is sinds 10 maart 2016 klant bij MKB ClickService. Richard Sijbesma – de eigenaar van Handelsonderneming R&J – is erg tevreden over de service van MKB ClickService. 

Meneer Sijbesma is blij met het persoonlijke contact. “Elke drie maanden word ik gebeld door mijn accountmanager om de samenwerking te bespreken”. Voor aanpassingen aan de website kan meneer Sijbesma contact opnemen met zijn projectbeheerder. 

Lees hier het interview met Handelsonderneming R&J

 


Glory Days is een autobedrijf gespecialiseerd in Amerikaanse oldtimers dat sinds medio 2014 klant bij MKB ClickService is. Dhr. Langeveld zegt onze service in de loop van de tijd als probleemloos te hebben ervaren. Onze dienstverlening brengt bovendien positieve resultaten met zich mee. “Wat ik merk is dat ik meer klanten via het contactformulier binnen krijg.” 

 


Charlotte van www.personaliseerjedonut.nl  begon met alleen een website, maar heeft nu, een jaar later, ook een Google Ads campagne. 

"Ik kan zeggen dat ik echt heel tevreden ben. Vooral met mijn contactpersoon ben ik heel blij. Zij denkt supergoed mee. Kijk, ik kan iets wel heel mooi vinden, maar als dat niet werkt... Dan heb ik liever dat jullie meedenken en advies geven"

Lees hier het interview met Charlotte van Personaliseer je Donut.

 


Maison-All haalt “echt leuke resultaten” uit de campagne van MKB ClickService, aldus dhr. van Krevel. “Het kost niet teveel geld. Nu ga ik mijn Google budget weer verhogen om er nog meer uit te halen”, zo zegt hij. Omdat hij verder geen negatieve punten kan vinden, beoordeelt meneer ons met een 8. Het leiden tot meer omzet is dan ook de reden dan hij ons zou aanbevelen.

 

 

De heer van Vliet – eigenaar van het bedrijf – laat ons weten tevreden te zijn met onze diensten: “Ik krijg regelmatig nieuwe opdrachten via de website die jullie gemaakt hebben!”. Meneer van Vliet blij met het resultaat: “Ik heb vaker met marketing bureaus gewerkt, maar dat was niks. Bij jullie is alles goed geregeld en er is regelmatig contact over hoe het loopt met de campagne, dat vind ik fijn” 

 


Dhr. Zagers van bouwbedrijf Montagers is op alle fronten tevreden over onze dienstverlening. “Jullie zijn gewoon heel duidelijk en houden je aan de afspraken,” zegt hij, en beoordeelt ons met een 8. Omdat hij zo’n positieve ervaring heeft met MKB ClickService, heeft hij ons zelfs al aangeraden aan bevriende ondernemers. We danken dhr. Zagers hartelijk voor de fijne samenwerking.

 


Multibestrijding is al meer dan twee jaar klant bij MKB ClickService en is na een moeizame start inmiddels zeer tevreden. Meneer Soepboer laat ons weten dat hij blij is met ons product en onze service: ''Ik voel echt een 'klik' met het bedrijf!''. Multibestrijding is erg tevreden over de website. ''Ik ben tot nu toe altijd goed geholpen. Als er iets aangepast moet worden, gebeurt dit vrijwel gelijk. Ik kan dus zeker wel stellen dat ik profijt heb van de dienst.''

Lees hier het interview met meneer Soepboer van Multibestrijding.

 


Hondenoppas Jady is een hondenoppas en -uitlaatservice in Den Haag. Jacqueline is in 2016 klant geworden van MKB ClickService omdat haar website niet vindbaar was via Google. Nadat zij de samenwerking met MKB ClickService is aangegeaan heeft zij "de zichtbaarheid en haar klantenkring sterk zien groeien."

 


De landingspagina's die wij in 2015 maakten voor Jan Vreugdenhil Onderhoud en Reparatie leverden direct aanvragen op. "Al snel kreeg ik een aanvraag vanuit de maasvlakte. Of ik wilde assisteren bij het lossen van een gigantische lading machines uit Afrika. Dat was een verassing en heel leuk om te doen" Aldus Jan Vreugdenhil.

De Vreugdenhils zijn zeer te spreken over de samenwerking met MKB ClickService. "Het contact is super: laagdrempelig, jullie nemen veel initiatief. Ook kunnen wij onszelf gemakkelijk vinden in Google en staan wij zelfs bovenaan!"

Lees hier het interview met Vreugdenhil Onderhoud en Reparatie.


De heer Lankhorst van Lankhorst Agrarische Handelsonderneming is erg tevreden over MKB ClickService en beoordeelt ons met een 8. “Ik kan geen klachten opnoemen. Als er wat is, kan ik jullie direct bellen.” Hij geeft aan dat zijn bedrijf goed te vinden is via Google. Omdat hij een positieve ervaring heeft met onze diensten en de medewerkers de afspraken nakomen, kan de heer Lankhorst ons ook zeker aanbevelen!

 


Mevrouw Cornelissen van Cornelissen Beheer B.V. is erg tevreden met MKB ClickService en geeft daarom een goede 9. De clicks die dankzij de campagne via de mail en calltracking binnenkomen zijn goed voor 60% van de aanvragen. ,,De prima resultaten en de vele telefoontjes binnen heel Nederland hebben mij verbaasd.” Daarnaast ervaart mevrouw Cornellissen de service vanuit MKB ClickService zeer positief. ,,Wanneer ik een vraag heb, word ik altijd goed geholpen.” Ze kan de diensten van MKB ClickService dan ook zeker aanbevelen.

 


Verfhuys Breda is erg tevreden over MKB ClickService en geeft daarom ook een dikke 8! Hij heeft erg veel respons via calltracking. Hij geeft aan dat hij erg vaak gebeld wordt en zijn omzet dan ook stijgt.

Meneer Luyken kan MKB ClickService zeker aanbevelen. “Wij zijn gewoon erg tevreden over jullie”. 

 


De Platenreus uit Vlaardingen krijgt veel verschillende klanten over de vloer, vaste klanten en mensen die van heinde en verre komen. Hij ontvangt bestellingen vanuit Zeeland tot op Terschelling. "Ik wordt heel snel gevonden, ook op de juiste steekwoorden en dat had ik zonder jullie niet gehad" Aldus Walter - eigenaar 'De Platenreus'

Walter is heel tevreden, maar hij blijft het natuurlijk ook controleren: "Er komen soms mensen handenwringend binnen. Dan vraag ik: hoe heb je me gevonden? Één kerel zei ik heb gezocht op 'goede kwaliteit tweedehands vinyl' en toen kwam ik bij jou terecht. Hij kwam niet uit de regio en ging met een heel pak platen weer de deur uit. Dus dat was fantastisch - dat zijn de beste klanten."

Lees het interview met Walter hier


Meneer Huisma is zeer tevreden over de diensten en service van MKB ClickService. ''We worden goed bekeken en ik merk dat er geregeld telefoontjes binnenkomen.’’ Richard Huisma heeft sinds de campagne is gestart al verschillende klussen binnengehaald. ''Super!’’ Tenslotte geeft meneer Huisma aan dat de communicatie met MKB ClickService altijd goed verloopt en er snel gereageerd wordt.

 


Meneer Vurens van Domini is heel erg tevreden met de lopende SEA-campagne. ''Er komen meer telefoontjes en mailtjes binnen sinds de campagne is gestart. De zichtbaarheid op Google werd beter. Wij vinden het heel belangrijk om bovenaan te staan.'' Naast klanten binnen de regio zijn er ook klanten van buiten de regio binnengekomen. Meneer Vurens: ''Voorheen kwamen er nooit geïnteresseerden van buiten de regio en nu wel; zelfs grote klanten.''